Forum www.hanyspower.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
regulamn klubu

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.hanyspower.fora.pl Strona Główna » Regulamin klubu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
regulamn klubu
Autor Wiadomość
Gość








Post regulamn klubu
HANYS POWER AGILITY TEAM

REGULAMIN


1. Zarząd

1.1 W zarządzie Klubu znajdują się maksymalnie 3 osoby: skarbnik i dwóch członków zarządu. Zarząd podejmuje decyzje organizacyjne dotyczące treningów, przeszkód, terenu etc

1.2 Członkowie zarządu decydują między sobą kto do niego należy.

1.3 Członkowie mogą zgłaszać skargi na innych członków do zarządu.






2. Treningi

2.1 Na treningach pies MUSI BYĆ POD KONTROLĄ PRZEWODNIKA.

2.2 Tylko aktualnie ćwiczący pies biega po torze.

2.3 Agresywne psy powinny mieć założone kagańce ( w czasie ćwiczeń i odpoczynku).

2.4 Metody szkoleniowe dostosowujemy do psa- nie stosujemy schematów w postępowaniu z poszczególnymi psami.

2.5 Trener nie jest nieomylny, jednak należy się dostosować do jego poleceń.

2.6 Błędów nie popełnia pies, tylko właściciel – nagradzamy psy za każdy przebieg, niezależnie od jego rezultatu.

2.7 Szanujemy przeszkody – nie pozwalamy psom biegać po nich bez dozoru, gryźć etc, wszystkich członków obowiązuje pomoc w renowacji przeszkód, ich malowaniu i ewentualnej naprawie.

2.8 Bez polecenia trenera nie należy ćwiczyć z psem na przeszkodach.

2.9 Za wszystkie szkody wyrządzone przez psy na torze (niszczenie przeszkód, kopanie dziur, zranienie psa lub człowieka etc.) ponosi odpowiedzialność (także finansową) właściciel.

2.10 Na terenie Klubu sprzątamy po psach, nikt nie lubi biegać po gównach Wesoly

2.11 Na terenie HPAT mogą trenować zdrowe, zaszczepione i odrobaczone psy. Suki z cieczką mają prawo trenować.





3. Nowi członkowie

3.1 Podstawową drogą do uzyskania członkostwa w klubie jest przejście kursu podstawowego. Następnie w przypadku, gdy przewodnik oraz zarząd klubu podejmą decyzję o dalszej współpracy, kursant zmienia status na członka klubu HPAT.

3.2 Alternatywną drogą uzyskania członkostwa (dla psów zaawansowanych) jest przejście egzaminu kwalifikującego i za zgodą zarządu przyporządkowanie psa do odpowiedniej grupy.

3.2 Nowi członkowie podpisują umowy członkowskie. Taka umowa zawiera: kwotę składek, ilość zajęć i regulamin.





4. Składki

4.1 Każdego członka Klubu obowiązuje wpłacanie składek członkowskich. Składkę za bieżący miesiąc należy przelać na konto Klubu w ciągu całego miesiąca. Jeśli składka za dany miesiąc nie wpłynie do 15 następnego miesiąca traci się możliwość trenowania do czasu uregulowania zadłużenia OD 24.09.2009

4.2 Jeśli z jakichkolwiek przyczyn członek nie mógł zapłacić składek w terminie, jest kategorycznie zobowiązany uiścić je do końca danego roku kalendarzowego. W przeciwnym razie zostaje wykluczony z klubu z dniem 1 stycznia nowego roku.

4.3 Wysokość składek i numer konta podane są w umowie członkowskiej.

4.4 Składkę należy uiścić w pełnej kwocie, niezależnie ile treningów w danym miesiacu nie odbyło się, ani z jakich względów treningi nie odbyły się.
UZASADNIENIE: Jeteśmy zobowiązani do opłacania terenu nizależnie od warunków zewnętrznych, w związku z czym status członka zobowiązuje do regularnych opłat (z wyjątkiem uzasadnionych sytuacji, opisanych w p 4.5). Podobnie jest z zapotrzebowaniem na zakup i renowację przeszkód.

4.5 W wyjatkowych sytuacjach, jeśli członek z góry ustali, że nie jest w stanie uczestniczyć przez dłuższy czas w treningach, może być zwolniony z opłat za czas wsztrzymania treningóów, jeśli uzyska akceptację zarządu.


4.6 Te same zasady naliczania składek obowiązują osoby dołączające do nas w czasie trwania miesiąca (po odjęciu opłaty za pierwszy, darmowy trening).






5. Postanowienia ogólne


5.1 Za łamanie regulaminu można dostać ostrzeżenie - po 3 ostrzeżeniach następuje wykluczenie z klubu. Wykluczenie z klubu może nastąpić także bez ostrzeżenia, jeśli zachowanie klubowicza rażąco narusza regulamin klubu lub jest wymierzone przeciwko członkowi lub mieniu klubu.

5.2 Przy dobrowolnym odejściu z klubu oraz przy wykluczenia na skutek ostrzeżeń i nieregulowania składek klub nie zwraca wpłaconych pieniędzy.

5.3 Wszyscy w klubie jesteśmy na „Ty” Wesoly

5.4 Wstąpienie do Klubu i podpisanie umowy członkowskiej jest jednoznaczne z akceptacją tego Regulaminu.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 23:23, 10 Mar 2012, w całości zmieniany 9 razy
Pon 17:40, 12 Sty 2009
Gość








Post
Nowelizacja regulaminu - pkt 3, podpunkty 1 i 2 nt procedury przyjmowania do klubu.
Pią 20:29, 18 Mar 2011
Gość








Post
Nowelizacja pkt 4.3, 4.4 i 4.5. Główne zmiany - odstąpienie od możliwości niepłacenia składek na skutek nieodbycia się treningu.

UZASADNIENIE: Jeteśmy zobowiązani do opłacania terenu nizależnie od warunków zewnętrznych, w związku z czym status członka zobowiązuje do regularnych opłat (z wyjątkiem uzasadnionych sytuacji, opisanych w p 4.5). Podobnie jest z zapotrzebowaniem na zakup i renowację przeszkód.


Wchodzą w życie z dniem 10.03.2012.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 23:24, 10 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Sob 23:12, 10 Mar 2012
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.hanyspower.fora.pl Strona Główna » Regulamin klubu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin